مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 21 آبان 1398 ساعت 07:152019-11-12سياسي

تقویت خانه های تخصصی مددکاران داوطلب در اردبیل ضروری است


معاون جمعیت هلال احمر استان اردبیل گفت: شرایط خاص امدادرسانی در شرایط بحرانی ضرورت تشکیل و تقویت خانه تخصصی مددکاران داوطلب را یادآور می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، عزت الله ضربی پیش از ظهر سه شنبه در اولین نشست تخصصی مددکاران داوطلب جمعیت هلال احمر استان اردبیل عنوان کرد: به دلیل پیچیدگی و شرایط خاص امدادرسانی در شرایط بحرانی تشکیل و تقویت خانه تخصصی مددکاران داوطلب جزو ضرورت ها است.

وی در ادامه یادآور شد: به منظور ارائه خدمات مطلوب به جامعه هدف در زمان وقع حوادث خاص، انجام برنامه ریزی مناسب و ارائه خدمات تخصصی خانه های تخصصی مددکاران اجتماعی در اردبیل راه اندازی شده است.

به گفته معاون امور داوطلبان جمعیت هلال احمر استان اردبیل، فعالیت مدد کاران و روانشناسان در جمعیت هلال احمر موضوعی به شدت تاثیرگذار و انکار ناپذیر بوده تا در شرایط بحرانی با ارائه خدمات تخصصی زمینه کاهش آلام حادثه دیدگان را فراهم کرد.

وی یادآور شد: با فعالیت داوطلبانه در جمعیت هلال احمر افزایش تاب آوری جامعه در حوادث غیرمترقبه و بحران های پیش آمده فراهم می شود.

ضربی ادامه داد: مهارت های تخصصی مشاوران و روانشناسان فعال در جمعیت های هلال احمر می تواند پاسخگوی نیازهای روحی افراد آسیب دیده باشد تا از شدت درد و رنج حادثه دیدگان کاسته و زمینه بازگشت م


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تقویت خانه های تخصصی مددکاران داوطلب در اردبیل ضروری است

تقویت خانه های تخصصی مددکاران داوطلب در اردبیل ضروری است