مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 21 آبان 1398 ساعت 06:492019-11-12حوادث

وسایل گرمایشی باید متناسب با اندازه محیط باشند


کارشناس فوریت های پزشکی تاکید کرد که استفاده از وسایل گرمایشی متناسب با اندازه محیط، از نکات مهمی است که نادیده گرفته می شود و می تواند در جلوگیری از نشت گاز به محیط نقش ایفا کند.

- ایسنا/خراسان رضوی کارشناس فوریت های پزشکی تاکید کرد که استفاده از وسایل گرمایشی متناسب با اندازه محیط، از نکات مهمی است که نادیده گرفته می شود و می تواند در جلوگیری از نشت گاز به محیط نقش ایفا کند.

محمد پونه در گفت وگو با ایسنا، در خصوص حوادث ناگواری که در فصول سرد روی می دهد، گفت: با شروع فصل سرما و استفاده از وسایل گرمایشی در منازل و محیط کار و همچنین عدم رعایت نکات ایمنی و گاهی عدم آگاهی از چگونگی استفاده از وسایل گرمایشی، حوادث مرگباری رخ می دهد که اهمیت موضوع ایجاب می کند مردم در رعایت نکات ایمنی نهایت دقت را داشته باشند.

این کارشناس فوریت هی پزشکی با بیان اینکه رعایت استانداردهای هر یک از وسیایل گرمایشی مورد استفاده باید طبق دستوالعمل شرکت سازنده آن باشد ، ادامه داد: عدم استفاده صحیح از وسایل گرمایشی و نصب غیراستاندارد این وسایل سبب گازگرفتگی با گاز منواکسیدکربن ناشی از سوختن ناقص ماده سوختنی خواهد شد و می تواند فرد یا افراد خانواده را به کام مرگ بکشاند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

وسایل گرمایشی باید متناسب با اندازه محیط باشند

وسایل گرمایشی باید متناسب با اندازه محیط باشند