مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 21 آبان 1398 ساعت 06:422019-11-12سياسي

گذر آقانور الله نجفی در بن بست


اختلاف بر سر تخریب و بازسازی یک محور تاریخی در شهر اصفهان میان اداره کل میراث فرهنگی و شهرداری موضوع جدیدی نیست.

البته این بار هم درست مثل طرح های قبلی اختلافات زمانی خود را نشان داد که طرح در حال اجرا بود و در همین حال انتقادات کارشناسان و صاحب نظران .

- ایسنا/اصفهان اختلاف بر سر تخریب و بازسازی یک محور تاریخی در شهر اصفهان میان اداره کل میراث فرهنگی و شهرداری موضوع جدیدی نیست.

البته این بار هم درست مثل طرح های قبلی اختلافات زمانی خود را نشان داد که طرح در حال اجرا بود و در همین حال انتقادات کارشناسان و صاحب نظران از یک سو و نگرانی فعالان و دوستداران اصفهان از سوی دیگر روانه طرحی شد که در نیمه راه باقی مانده است.

گذر آقانور الله نجفی طرح مدیریت شهری اصفهان برای احداث خیابان در مجاورت بافت تاریخی میدان نقش جهان باهدف رفع معضلات ترافیکی و ایجاد دسترسی های مناسب برای شهروندان بود اما حالا به بن بستی تبدیل شده که معلوم نیست چه طرح جایگزینی می تواند قفل آن را باز کند.

صحبت اصلی بر سر توقف احداث این خیابان است، اما به گفته کارشناسان میراث فرهنگی ساماندهی و بازپیرایی گذر با حفظ ارزش های بافت تاریخی و ارزشمند محدوده می تواند راه چاره ای برای خیابانی باشد که به خاطر شکایت میراث فرهنگی متوقف مانده، درحالی که همین توقف باعث شکای


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

گذر آقانور الله نجفی در بن بست

گذر آقانور الله نجفی در بن بست