مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 21 آبان 1398 ساعت 06:402019-11-12دانش

روحانی اکنون باید پاسخگوی عملکرد خود باشد / برجام بدون تضمین امضا شد


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار دانشگاه خبرگزاری دانشجو، حسن عباسی، رییس اندیشکده یقین در نشستی با عنوان بررسی پروژه نفوذ که عصر دیروز در دانشگاه آزاد اردبیل برگزار شد، - رییس اندیشکده یقین گفت: روحانی پس از 6 سال اکنون باید پاسخگوی عملکرد خود در برجام یا آشفتگی بازار باشد و بگوید که چرا تضمین های لازم را در مذاکرات برجام نگرفتند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار دانشگاه خبرگزاری دانشجو، حسن عباسی، رییس اندیشکده یقین در نشستی با عنوان بررسی پروژه نفوذ که عصر دیروز در دانشگاه آزاد اردبیل برگزار شد، به اظهارات اخیر رییس جمهور در جمع مردم یزد انتقاد کرد و گفت: مبلغ 18 میلیارد دلاری که رییس جمهور در جمع مردم یزد گفت، حرف منتقدین نبود، خود رییس جمهور قبلا گفته بود که 60 تن طلا و 11 میلیارد دلار را به بازار تزریق کرده اند تا بازار متعادل شود، اما نتیجه نداد.

حالا منتقدین می گویند آن مبلغ کجا رفت.

عباسی ادامه داد: رییس جمهور به جای عصبانی شدن، می تواند لیست افراد و شرکت هایی که این دلار ها و طلا ها را دریافت کرده اند در اختیار مردم قرار دهد تا مردم بدانند چه کسی دلار گرفته است.

رییس جمهور نباید منتقدان را تخطئه و به مردم توهین کند.

رییس اندیشکده یقین با اشاره به سخنان روحانی در سفر خراسان شمالی که از قوه قضاییه می خواست تا با مختلسان اقتصادی برخورد کند، گفت: بر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

روحانی اکنون باید پاسخگوی عملکرد خود باشد / برجام بدون تضمین امضا شد

روحانی اکنون باید پاسخگوی عملکرد خود باشد / برجام بدون تضمین امضا شد