مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 21 آبان 1398 ساعت 06:402019-11-12اقتصادي

چگونه قبض برق را در صورت تغییر آدرس دریافت کنیم؟


مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان زنجان گفت: مشترکانی که محل زندگی خود را تغییر داده اند، با ارسال شناسه قبض اشتراک جدید می توانند قبض برق خود را با پیامک دریافت کنند.

- ایسنا/زنجان مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان زنجان گفت: مشترکانی که محل زندگی خود را تغییر داده اند، با ارسال شناسه قبض اشتراک جدید می توانند قبض برق خود را با پیامک دریافت کنند.

علیرضا علیزاده در گفت وگو با ایسنا، اظهار کرد: با حذف قبوض کاغذی میلیاردها ریال در سال صرفه جویی خواهد شد و این سرمایه بزرگ می تواند در بخش های سازنده دیگری هزینه شود.

این مسئول ادامه داد: در این طرح ملی، علاوه بر صرفه جویی ارزی، حفظ منابع زیست محیطی نیز مورد توجه بوده و با اجرای کامل آن از قطع درختان پیشگیری می شود؛ از سوی دیگر تبدیل چوب به کاغذ فرآیندی شیمیایی نیز دارد که با حذف این چرخه و استفاده کمتر از کاغذ از آلودگی های ناشی از تولید کاغذ نیز پیشگیری می شود.

وی در رابطه با دریافت قبض الکترونیکی برق، افزود: مشترکان برق برای دریافت قبض برق الکترونیکی نیاز به اینترنت ندارد و مشترکانی که تاکنون اشتراک برق خود را در سامانه ثبت نکرده اند، می توانند با ارسال شماره شناسه قبض بر روی فیش های کاغذی پیشین که در اختیار دارند به شماره 50004927 از این پس مبلغ کارکرد خود را به صورت پیامکی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

چگونه قبض برق را در صورت تغییر آدرس دریافت کنیم؟

چگونه قبض برق را در صورت تغییر آدرس دریافت کنیم؟