مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 21 آبان 1398 ساعت 06:322019-11-12دانش

مهلت تغییر محل آزمون پایان ترم دانشجویان پیام نور اعلام شد


مدیرکل روابط عمومی دانشگاه پیام نور گفت: تمام دانشجویان دانشگاه پیام نور تا 11 آذرماه امسال فرصت دارند با مراجعه به سامانه گلستان به نشانی reg.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه علمی و دانشگاهی خبرگزاری فارس به نقل از دانشگاه پیام نور، امیرحسین بهروز مدیرکل روابط عمومی دانشگاه پیام نور گفت: تمامی دانشجویان این دانشگاه تا 11 آذرماه امسال فرصت دارند با مراجعه به سامانه گلستان به نشانی reg.

pnu.

ac.

ir  برای انتخاب محل آزمون پایان ترم خود اقدام کنند.

وی افزود: به منظور برنامه ریزی دقیق برای آزمون پایان ترم، مهلت مذکور به هیچ عنوان تمدید نخواهد شد و همه دانشجویانی که مایل به تغییر محل آزمون خود هستند باید با مراجعه به سامانه گلستان و ازطریق مسیر زیر اقدام به انتخاب محل آزمون خود کنند.

بهروز تصریح کرد:دانشجویان بدهکار پس از 24 ساعت  از زمان پرداخت شهریه قادر به انتخاب محل آزمون خود هستند همچنین در مراکز تهران جنوب، تهران شمال، تهران غرب و تهران شرق ، دانشجو  صرفا مجاز به انتخاب یکی از این مراکز مطابق با رشته اجرایی در هر یک از این مراکز است و البته باید بگویم دانشجویان برون مرزی مجاز به انتخاب محل آزمون نیستند و  اگر دانشجویی قصد ندارد که محل آزمون خود را خارج از مرکز تحصیلی خود قرار دهد نیاز به انجام عملیات در این پردازش ندارد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مهلت تغییر محل آزمون پایان ترم دانشجویان پیام نور اعلام شد

مهلت تغییر محل آزمون پایان ترم دانشجویان پیام نور اعلام شد