مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 21 آبان 1398 ساعت 06:302019-11-12اجتماعي

اگر باد بوزد وضعیت هوا خوب می شود/ بدهی ها را در رسانه ها منتشر نمی کنیم


تا امروز 9 روز است که هوای تهران ساکن است و اگر باد بوزد وضعیت خوب می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، پیروز حناچی در مراسم تقدیر از تاکسیران امانتدار که 70 هزار یورو به توریست لهستانی را برگرداند، گفت: امروز شاخص آلودگی هوا بر روی عدد 120 قرار دارد و در آستانه هشدار هستیم که البته این فقط به تهران محدود نمی شود و در شهرهای اطراف هم وضعیت حادتر است و پدیده وارونگی هوا را شاهد هستیم که البته با این پدیده در پاییز و زمستان سال های گذشته نیز روبرو بوده ایم و اگر باد بوزد اوضاع خوب می شود و تا به امروز 9 روز است که هوا ساکن است.

وی در پاسخ به پرسشی مبنی بر این که اعلام شده که برخلاف مصوبه کمیته کاهش آلودگی هوا برخی از خطوط اتوبوسرانی نیم بها نبوده است گفت : تنها در برخی از خطوط کمتر دارای اتوبوس که البته بخش خصوصی متولی آن است و شب قبل آن به پارکینگ نیامده بودند دستگاه ها به روز رسانی نشده بود.

شهردار تهران ادامه داد: البته این مشکل بلافاصله پس از اعلام از سوی شهروندان مرتفع شد و تردد در این مسیرها نیز نیم بها محسوب شد.

حناچی همچنین درباره فرونشست زمین و اقدامات شهرداری تهران گفت: علت اصلی فرونشست استفاده از منابع آبی زیرزمینی است و جهت گیری این است که این برداشت ها را کم کنیم و این اقدامات آغاز شده اما مسئله دیگری که باید مورد توجه قرار


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اگر باد بوزد وضعیت هوا خوب می شود/ بدهی ها را در رسانه ها منتشر نمی کنیم

اگر باد بوزد وضعیت هوا خوب می شود/ بدهی ها را در رسانه ها منتشر نمی کنیم