مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 21 آبان 1398 ساعت 06:262019-11-12سياسي

ایجاد شورای توسعه روستایی در دستور کار دولت


مدیرکل دفتر روستایی استانداری مرکزی: یکی از مهمترین طرح های دولت تدبیر و امید ایجاد شورای توسعه روستایی است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری صداوسیما مرکز اراک؛ کاظمی گفت: روستا بخش مهمی از پازل توسعه کشور است و نمی توان با برنامه های پراکنده انتظار داشت که قطار توسعه با موفقیت به سرمنزل مقصود برسد بنابر این نگاه کارشناسی به امر روستا بخش مهمی از تصمیم سازی است که دولت تدبیر و امید به درستی به آن پرداخته است.

به گفته وی، یکی از مهمترین طرح های دولت تدبیر و امید ایجاد شورای توسعه روستایی است که این شورا باید در برنامه ششم توسعه ایجاد شود و دولت به وسیله آن مشکلات مناطق مختلف را شناسایی و به معاونت توسعه روستایی دفتر ریاست جمهوری انتقال دهد تا به این وسیله تمهیدات لازم برای توسعه جامعه روستایی اندیشیده شود.

مدیرکل دفتر روستایی استانداری مرکزی گفت: تخصیص عادلانه منابع به روستاها، اعطای تسهیلات کم بهره برای توسعه اشتغال، مرمت و بازسازی مدارس و دیگر مکان های فرهنگی و تفریحی از مهمترین برنامه های دولت تدبیر و امید برای توسعه روستایی و جلوگیری از مهاجرت جوانان و نوجوانان روستایی به شهرها است.

کاظمی افزود: یک هزار میلیارد ریال اعتبار امسال برای پیشبرد برنامه های 729 دهیاری این استان اختصاص یافته که این میزان منابع مالی از محل جرایم را


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ایجاد شورای توسعه روستایی در دستور کار دولت

ایجاد شورای توسعه روستایی در دستور کار دولت