مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 21 آبان 1398 ساعت 06:232019-11-12سياسي

احداث انبار امدادی هلال احمر در شهر جدید سهند ضروری است


احداث انبار امدادی هلال احمر در شهر جدید سهند ضروری بوده و در حال برنامه ریزی جهت ایجاد زیرساخت های لازم برای مدیریت بحران مبتنی بر فناوری های روز هستیم.

- اسکو- فرماندار شهرستان اسکو گفت:احداث انبار امدادی هلال احمر در شهر جدید سهند ضروری بوده و در حال برنامه ریزی جهت ایجاد زیرساخت های لازم برای مدیریت بحران مبتنی بر فناوری های روز هستیم.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، بابک رضی منش صبح امروز در جلسه ستاد پیشگیری، هماهنگی و فرماندهی عملیات پاسخ به بحران شهرستان اسکو اظهار داشت: ارتقای توانمندی جامعه در امر پیش بینی و پیشگیری، کاهش خطر و آسیب پذیری، پاسخ مؤثر در برابر بحران در رأس برنامه های مدیریت بحران است و در قانون جدید، این موضوع بیش از پیش مورد تاکید قرار گرفته است.

وی افزود: آمادگی پیش از وقوع بحران، از اصول اساسی مدیریت بحران است و در این راستا، تعیین مکان استقرار نیروهای امدادی و محل اسکان اضطراری در مواقع لزوم در دستور کار ستاد پیشگیری، هماهنگی و فرماندهی عملیات پاسخ به بحران شهرستان قرار گرفته است.

فرماندار شهرستان اسکو در ادامه خاطر نشان کرد: شناسایی نقاط آسیب پذیر و افزایش تاب آوری، از دیگر مواردی است که در قانون جدید مورد تاکید قرار گرفته است و ستاد پیشگیری، هماهنگی و فرماندهی عملیات پاسخ به بحران شهرستان نیز ب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

احداث انبار امدادی هلال احمر در شهر جدید سهند ضروری است

احداث انبار امدادی هلال احمر در شهر جدید سهند ضروری است