مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 21 آبان 1398 ساعت 06:152019-11-12بين الملل

کتاب «پروژه مسیح یهودی و نظم نوین ماسونی» منتشر شد


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو، کتاب پروژه مسیح یهودی و نظم نوین ماسونی بخشی از حکایت قوم یهود است که از قرن پانزدهم میلادی آغاز و تا سده های هجدهم و نوزدهم میلادی ادامه می یابد.

- کتاب پروژه مسیح یهودی و نظم نوین ماسونی نوشته نصیر صاحب خلق منتشر شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو ، کتاب پروژه مسیح یهودی و نظم نوین ماسونی بخشی از حکایت قوم یهود است که از قرن پانزدهم میلادی آغاز و تا سده های هجدهم و نوزدهم میلادی ادامه می یابد.

این کتاب در بخشی از خود به تبیین نقش یهود در سازمان دادن دادگاه تفتیش عقاید توسط یهودیان کابالاییست صاحب نفوذ در شاه نشین های اسپانیای آن روز علیه قوم خود با هدف محقق ساختن پروژه مسیح پرداخته است.

داستان این اعصار داستان دومین اعتلای بنی اسراییل است که طی آن به موضوع انتظار مسیح یا ماشیح، یعنی همان نجات دهنده قوم یهود طرح مسیح به عنوان پروژه عملیاتی کابالاییست ها برای محقق ساختن این انتظار ولو با توسل به زور پرداخته شده است.

طرحی که حقیقتاً هم موجبات تغییر روند تاریخ جهان را فراهم ساخت و در صدد تغییر زیرساخت های فعلی نظام حاکم بر جهان و تحقق نظامی سکولار و غیر دینی تحت عنوان نظام نوین جهانی بوده و هست که اصولاً خود بخشی از طرح مسیح است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کتاب «پروژه مسیح یهودی و نظم نوین ماسونی» منتشر شد

کتاب «پروژه مسیح یهودی و نظم نوین ماسونی» منتشر شد