مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 21 آبان 1398 ساعت 06:092019-11-12اقتصادي

رییس پلیس فتا: حمله هکری نداشتیم


رییس پلیس فتا تهران بزرگ با بیان اینکه حمله هکری نداشته ایم، انتشار اخباری مبنی بر افزایش تعداد برداشت های غیر مجاز از حساب های بانکی در روزهای اخیر را رد کرد.

- سرهنگ تورج کاظمی رییس پلیس فتا تهران بزرگ در گفت وگو با خبرنگار انتظامی خبرگزاری فارس، در خصوص شایعات موجود در فضای جامعه مبنی بر افزایش برداشت های غیرقانونی از حساب های افراد و حمله هکری به بانک ها اظهار داشت: هیچ  موردی از حمله هکری نداشته ایم و گزارشی هم از سوی بانک ها یا مراجع دیگر مبنی بر حمله هکری اعلام نشده است.

رییس پلیس فتا تهران بزرگ تصریح کرد: موضوعی که در چند روز اخیر در جامعه مطرح شده دقیقا اشتباه بوده و برداشت غلط شهروندان و اظهار نظر غیرکارشناسی بوده است که بحث حمله هکری را عنوان کرد ه اند.

  وی به توییت بابازاده و رشیدپور با مضمون حمله هکری اشاره و اعلام کرد: آقای بابازاده در توییتی اعلام کرده بودند که حمله هکری داشته ایم اما وقتی با هماهنگی مقام قضایی وی را احضار کردیم به پلیس اعلام کرد که پولم رفته بود و نمی دانستم چگونه باید عمل کنم و به خاطر همین این مطلب را توییت کردم.

  سرهنگ کاظمی ادامه داد: بابازاده با مستنداتی که در خصوص سرقت پولش داشت در پلیس فتا پرونده تشکیل داد و به پرونده اش رسیدگی شد؛ در خصوص آن توییتش که باعث تشویش اذهان عمومی شد نیز از


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رییس پلیس فتا: حمله هکری نداشتیم

رییس پلیس فتا: حمله هکری نداشتیم