مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 21 آبان 1398 ساعت 05:582019-11-12بين الملل

بازدید پادشاه اردن از منطقه الباقوره


پادشاه اردن یک روز پس از اعلام پایان مهلت اجاره مناطق الباقوره و الغمر ، به رژیم صهیونیستی، از منطقه الباقوره بازدید کرد.

- پادشاه اردن یک روز پس از اعلام پایان مهلت اجاره مناطق "الباقوره و الغمر"، به رژیم صهیونیستی، از منطقه الباقوره بازدید کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، به نقل از خبرگزاری فرانسه، دفتر پادشاهی اردن با انتشار بیانیه ای اعلام کرد، عبدالله دوم، پادشاه اردن به همراه حسین بن عبدالله، ولیعهد این کشور از منطقه الباقوره بازدید کرد.

آنها هنگام ورود به این منطقه مورد استقبال یوسف الحنیطی، رییس ستاد مشترک ارتش اردن و شماری از افسران برجسته نیروهای مسلح این کشور قرار گرفتند.

در این بیانیه همچنین آمده است: پادشاه اردن طی این بازدید در جریان اهمیت تاریخی، جغرافیایی و استراتژیک این منطقه قرار گرفت.

بر اساس معاهده صلح میان اردن و رژیم صهیونیستی این دو منطقه از سال 1994 به مدت 25 سال اجاره داده شد و به موجب پیوست های توافق صلح، باید یک سال قبل از پایان مهلت اجاره اراضی، تصمیم مخالفت یا تمدید اجاره به طرف مقابل اطلاع داده شود.

در 22 اکتبر سال گذشته میلادی پادشاه اردن اعلام کرد، قصد تمدید زمان اجاره مناطق الباقوره و الغمر را ندارد و الباقوره و الغمر جزو اراضی اردن هستند و جزو اراضی اردن نیز باقی خواهند ماند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بازدید پادشاه اردن از منطقه الباقوره

بازدید پادشاه اردن از منطقه الباقوره