مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 21 آبان 1398 ساعت 05:532019-11-12اقتصادي

320 میلیارد تومان برای راه آهن سنندج تخصیص یافته است


رییس سازمان برنامه و بودجه کشور گفت: برای اینکه پروژه راه آهن سنندج تا پایان سال آینده به اتمام برسد بیش از 320 میلیارد تومان تا امروز برای این پروژه تخصیص یافته است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، محمدباقر نوبخت صبح سه شنبه در بدو ورود به استان کردستان در فرودگاه سنندج در جمع خبرنگاران به اهداف و دستاوردهای این سفر یک روزه اشاره کرد و اظهار داشت: یکی از اولویت های کاری این سفر احداث سه هزار واحد مسکونی برای افراد نیازمند است که هزار واحد آن از طریق کمیته امداد و دو هزار واحد آن نیز از طریق بنیاد مسکن انجام می شود.

وی افزود: راه آهن همدان – سنندج موضوع با اهمیت دیگری است که در این سفر به آن پرداخته می شود و برای اینکه سنندج به شبکه راه آهن سراسری کشور متصل شود و ریل از این استان خارج شود باید ابتدا به استان های همجوار برود که در این راه از شمال راه آهن ارومیه، از جنوب راه آهن کرمانشاه و از بخش مرکزی نیز راه آهن همدان آماده شده است و به زودی راه آهن سنندج نیز به شبکه سراسری متصل می شود.

معاون رییس جمهور ادامه داد: دولت مصمم است تا 140 کیلومتر راه آهن همدان – سنندج را با جدیت پیگیری کند و در سه قطعه زیر کار توسط پیمانکاران است و مقرر شده تا سال آینده این پروژه به اتمام برسد و بیش از 320 میلیارد تومان تخصیص برای راه آهن سنندج صادر شده است و ب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

320 میلیارد تومان برای راه آهن سنندج تخصیص یافته است

320 میلیارد تومان برای راه آهن سنندج تخصیص یافته است