مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 21 آبان 1398 ساعت 05:502019-11-12سياسي

کمک 480 میلیون ریالی اوقاف به مناطق محروم سنندج


مدیرکل اوقاف و امور خیریه کردستان از کمک 480 میلیون ریالی اوقاف و خیرین به محرومین سنندج در ماه جاری خبر داد.

-  حجت الاسلام محمد کاروند در گفت وگو با خبرنگار فارس در سنندج، اظهار کرد: توزیع بسته های غذایی به صورت گرم و سرد در مناطق منفصل شهری در بین نیازمندان از اقداماتی است که از سوی اوقاف و امور خیریه استان طی چند ماه اخیر به ویژه در ماه محرم به صورت ویژه در دستور کار قرار گرفت.

وی خاطرنشان کرد: در 6 دوره حضور در ناحیه منفصل شهری نایسر و بازدید از خانه سالمندان سنندج از محل موقوفات مرتبط کردستان بیش از 2 هزار و 200 پرس غذای گرم، 250 بسته ارزاق، یک هزار بسته لوازم تحریر، 100 بسته کیف و لوازم تحریر و بیش از 150 دست لباس گرم زمستانی به خانواده های کم بضاعت توزیع شد.

وی ادامه داد: در دیدارهای مردمی صورت گرفته در این مناطق بیش از 15 خانواده به مراکز پزشکی معرفی و کمک هزینه درمان از محل موقوفات و خیرین دریافت کردند.

حجت الاسلام کاروند ارزش این کمک ها را بیش از 480 میلیون ریال دانست و گفت: در صورت وجود موقوفاتی در سنندج با نیت خیرات و مبرات و کمک به نیازمندان اوقاف می تواند خدمت رسانی بیشتری را به مناطق محروم داشته باشد.

مدیرکل اوقاف و امور خیریه کردستان با تقدیر از متولی موقوفه میرزا رضا وزیر و بازار آصف گفت: با حضور متولی موقوفه بازار بزرگ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کمک 480 میلیون ریالی اوقاف به مناطق محروم سنندج

کمک 480 میلیون ریالی اوقاف به مناطق محروم سنندج