مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 21 آبان 1398 ساعت 05:422019-11-12سياسي

تاکید بر برگزاری انتخابات پرشور در سمینار فرمانداران سیستان و بلوچستان


معاون سیاسی و اجتماعی استاندار در سمینار فرمانداران خطاب به نمایندگان دولت در شهرستانها افزود: فرمانداران در کوتاهترین زمان ممکن و تا قبل از پایان آبان ماه نسبت به معرفی بخشدار بخشداری های مصوب اقدام کنند.

- ایسنا/سیستان و بلوچستان معاون سیاسی و اجتماعی استاندار در سمینار فرمانداران خطاب به نمایندگان دولت در شهرستانها افزود: فرمانداران در کوتاهترین زمان ممکن و تا قبل از پایان آبان ماه نسبت به معرفی بخشدار بخشداری های مصوب اقدام کنند.

معاون سیاسی و اجتماعی استاندار در سمینار فرمانداران خطاب به نمایندگان دولت در شهرستان ها افزود: فرمانداران در کوتاهترین زمان ممکن و تا قبل از پایان آبان ماه نسبت به معرفی بخشدار بخشداریهای مصوب اقدام کنند.

علی زینی وند افزود: همچنین اگر به هر دلیلی نیاز به تعویض و جابجایی بخشدار وجود دارد این جابجایی نیز در کوتاهترین زمان انجام شود چرا که این جابجایی ها در آستانه انتخابات باعث ایجاد سوءظن در جامعه می شود.

معاون استاندار افزود: نشست با معتمدین و ارتباط با رسانه ها تأثیر مطلوبی در اعتمادسازی و شفاف سازی دارد که در این راستا فرمانداران باید با نشست های مکرر با معتمدین و رسانه ها و استفاده از تریبون ها در جهت شفاف سازی و ارائه عملکرد دولت تلاش کنند و متقابلا از معتمدین نیز مطالبه گری نم


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تاکید بر برگزاری انتخابات پرشور در سمینار فرمانداران سیستان و بلوچستان

تاکید بر برگزاری انتخابات پرشور در سمینار فرمانداران سیستان و بلوچستان