مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 21 آبان 1398 ساعت 05:362019-11-12پزشكي

روند کاهشی انجام زایمان های سزارین در بیمارستان حضرت زینب(س) شیراز


رییس بیمارستان بیمارستان حضرت زینب(س) شیراز خاطرنشان کرد: طی شش ماهه اول امسال با کاهش یک چهارمی زایمان های سزارین در این بیمارستان مواجه بودیم.

- روند کاهشی انجام زایمان های سزارین در بیمارستان حضرت زینب(س) شیراز ایسنا/فارس رییس بیمارستان بیمارستان حضرت زینب(س) شیراز خاطرنشان کرد: طی شش ماهه اول امسال با کاهش یک چهارمی زایمان های سزارین در این بیمارستان مواجه بودیم.

نوید امیدی فر در گفت وگو با ایسنا، با اشاره به انجام 6 هزار و 642 زایمان در بیمارستان حضرت زینب(س) شیراز در سال گذشته، بیان کرد: این بیمارستان در شمار بیمارستان های تحت پوشش دانشگاه علوم پزشکی قرار دارد و تعداد مراجعه بیماران و مادران باردار پرخطر به آن بیش از سایر بیمارستان هاست.

او افزود: علی رغم اینکه تعداد زایمان های سزارین در این بیمارستان به دلیل مراجعه مادران باردار پرخطر بیش از سایر بیمارستان های دانشگاهی است اما طی دو سال گذشته با روند کاهشی نرخ سزارین در این بیمارستان مواجه هستیم.

رییس بیمارستان بیمارستان حضرت زینب(س) شیراز همچنین با بیان اینکه با کاهش 10 درصدی زایمان های سزارین در این بیمارستان در سال گذشته نسبت به سال 96 روبرو بودیم، گفت: ماهانه حدود 500 تا 800 زایمان در این بیمارستان انجام می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

روند کاهشی انجام زایمان های سزارین در بیمارستان حضرت زینب(س) شیراز

روند کاهشی انجام زایمان های سزارین در بیمارستان حضرت زینب(س) شیراز