مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 21 آبان 1398 ساعت 00:152019-11-11سياسي

روحانی و مسأله بقا


منظر دیگری که می توان از آن به سخنان روز یکشنبه روحانی نگریست این است که آنچه او اکنون انجام می دهد در واقع مقدمه برنامه بزرگ تری است که بناست در ماه های آینده رو شود و نیاز به زمینه سازی و مقدمه چینی از جنس به هم زدن تعادل افکار عمومی دارد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس، مهدی محمدی در روزنامه وطن امروز نوشت: حسن روحانی روز یکشنبه رسما به عنوان اصلی ترین عضو کمپین انتخاباتی جریان اصلاحات- اعتدال وارد صحنه شد.

مدت هاست آقای روحانی کار جدی نمی کند، لذا اینکه او تصمیم گرفته پس از مدت ها بی عملی در حوزه های مربوط به زندگی و معیشت مردم، یک کار واقعی را آغاز کند- که البته باز هم ربطی به مسؤولیت های او به عنوان رییس جمهور ندارد- خود مسأله مهمی است و باید در آن تامل کرد.

  نخست باید هوشمندی روحانی را ستود که کار خود را از یزد به عنوان زادگاه محمد خاتمی آغاز کرده است.

او احتمالا بخوبی می داند اصلاح طلبان مدت هاست با مشاهده نتیجه نظرسنجی ها و دقت در حال و روز مردم به این نتیجه رسیده اند که اگر خواهان تداوم حیات در صحنه سیاسی کشور هستند باید هرچه سریع تر خرج خود را از روحانی جدا کنند و با او هم سرنوشت نشوند.

روحانی اما با انتخاب یزد و سلام فرستادن به محمد خاتمی از پشت میکروفن - در حالی که در صحنه عمل مدت هاست او را فراموش کرده- به اصلاح طلبان پیام


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

روحانی و مسأله بقا

روحانی و مسأله بقا