مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 20 آبان 1398 ساعت 18:592019-11-11اقتصادي

اجرای طرح توانمند سازی زنان سرپرست خانوار با الگوهای نوین اشتغال


رییس سازمان جهاد دانشگاهی آذربایجان شرقی با اشاره به اجرای طرح توانمندسازی زنان سرپرست خانوار که با همکاری سازمان تجاری سازی جهاد دانشگاهی کشور و استان ها انجام می شود، - ایسنا/آذربایجان شرقی رییس سازمان جهاد دانشگاهی آذربایجان شرقی با اشاره به اجرای طرح توانمندسازی زنان سرپرست خانوار که با همکاری سازمان تجاری سازی جهاد دانشگاهی کشور و استان ها انجام می شود، گفت: این طرح، طرح توانمندسازی اقتصادی زنان سرپرست خانوار با الگوهای نوین اشتغال است.

دکتر جعفر محسنی در نشست تخصصی بانوان فرهیخته، مدیران زن و کارآفرینان آذربایجان شرقی که با حضور ابتکار، معاون رییس جمهور بر گزار شد، گفت: این طرح شامل چهار فاز است، شناسایی زنان سرپرست خانوار که تحت پوشش هیچ سازمان حمایت گری نیستند، همچنین شناسایی بانوان مجردی که بالای 45 سال دارند و از جایی مستمری دریافت نمی کنند، از جمله فازهای این طرح هستند.

وی افزود: براساس این طرح آموزش های لازم برای توانمندسازی در حوزه اشتغال بانوان ارائه می شود تا با تولید محصول و اتصال به بازار به اشتغال پایدار برسند.

محسنی با بیان این که سهم استان در فاز اول طرح، توانمندسازی 310زن سرپرست خانوار است، گفت: براساس فاز اول طرح، افرادی که حائز شرایط ورود به طرح بودند، شناسایی شده اند، از سازمان های مختلف ن


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اجرای طرح توانمند سازی زنان سرپرست خانوار با الگوهای نوین اشتغال

اجرای طرح توانمند سازی زنان سرپرست خانوار با الگوهای نوین اشتغال