مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 20 آبان 1398 ساعت 18:332019-11-11اقتصادي

کلنگ زنی و بهره برداری از چند پروژه عمرانی در روز کیش


همزمان با برگزاری گرامیداشت روز کیش چندین پروژه عمرانی در جزیره کیش با حضور مرتضی بانک مشاور رییس جمهور کلنگ زنی و مورد افتتاح قرار گرفت.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، عصر دوشنبه زنگ کیش در آستانه اجرای آیین های بیستم آبان، با حضور مرتضی بانک مشاور رییس جمهور و دبیر شورایعالی مناطق آزاد تجاری صنعتی و ویژه اقتصادی کشور و غلامحسین مظفری مدیرعامل سازمان منطقه آزاد کیش نواخته شد.

همچنین سایت کانون فارغ التحصیلان آموزش و پرورش کیش و تارنمای آن با هدف ارتقای سطح ارتباطات و معرفی جایگاه های علمی و اقتصادی جزیره کیش در مدرسه دولتی فرهنگ رونمایی شد.

با تشکیل کانون فارغ التحصیلان آموزش و پرورش، امکان تجدید خاطرات دوران تحصیل و احساس تعلق خاطر5500 دانش آموز که از سال تحصیلی 1371_1372 تا کنون در جزیره موفق به کسب دیپلم شده اند و امکان برگزاری همایش ها و مناسبت ها برای اعضاء این انجمن فراهم می شود.

پس از آن مرتضی بانک، غلامحسین مظفری و گروه همراه در مراسم اختتامیه پاکسازی سواحل کیش حدفاصل اسکله تفریحی تا پارک کیبل اسکی که به همت گروه گردشگری تاپ تورز با شعار کیش زیبا- کیش پاک برگزار شد؛ شرکت کردند.

در ادامه برنامه های بزرگداشت روز کیش، دبیر شورای عالی مناطق آزاد و مدیرعامل سازمان منطقه آزاد کیش در آیین عملیات اجرایی مرکز پزشکی ورزشی مریم ح


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کلنگ زنی و بهره برداری از چند پروژه عمرانی در روز کیش

کلنگ زنی و بهره برداری از چند پروژه عمرانی در روز کیش