مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 20 آبان 1398 ساعت 18:152019-11-11فرهنگي

تخصص در تئاتر کودک افزایش یابد


داور بخش کودک بیست و ششمین جشنواره بین المللی تئاتر کودک و نوجوان گفت: تئاتر کودک صاحب نام و صاحب سبک شده اما باید تخصص در تئاتر کودک افزایش پیدا کند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از همدان به نقل از کمیته اطلاع رسانی بیست و ششمین جشنواره بین المللی تئاتر کودک و نوجوان بهرام دوست قرین با بیان اینکه سطح کیفی آثار حاضر در جشنواره تئاتر کودک تا حدودی مطلوب بود، اظهار کرد: جشنواره تئاتر کودک و نوجوان همدان تحول بزرگی در تئاتر ایران ایجاد کرد و قبل از شکل گیری اولین دوره این جشنواره، گروه ها چندان درصدد تولید نمایش های حرفه ای در تئاتر کودک نبودند.

وی ادامه داد: تئاتر کودک آن چنان رونق نداشت اما طی 26 دوره ای که جشنواره برگزار شد تئاتر کودک و گروه های تخصصی در این بخش شکل گرفتند و باعث شد تئاتر کودک، صاحب نام و صاحب سبک شود.

این کارگردان تئاتر تصریح کرد: تعدادی از گروه ها هر ساله تلاش می کنند تا در جشنواره حضور داشته باشند و در شهرستان های کوچک، گروه ها نمایش هایی می سازند تا بتوانند به جشنواره راه پیدا کنند.

وی با تأکید بر اینکه تخصص در تئاتر کودک باید افزایش پیدا کند، یادآور شد: گروه ها باید آموزش ببینند و به روز شوند؛ هرچند جشنواره به این بخش از تئاتر رونق داده اما نیاز به تخصص دارد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تخصص در تئاتر کودک افزایش یابد

تخصص در تئاتر کودک افزایش یابد