مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 20 آبان 1398 ساعت 17:492019-11-11ورزشي

تقدیر مدیرعامل منطقه انرژی پارس از ملی پوشان بوشهری تیم ملی فوتبال ساحلی


مدیرعامل سازمان منطقه ویژه پارس در نشستی صمیمانه با ملی پوشان بوشهری و عضو تیم فوتبال ساحلی پارس جنوبی از درخشش آنها در جام بین قاره ای امارات که منجر به قهرمانی در این مسابقات شد تقدیر کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس و به نقل از پایگاه اطلاع رسانی منطقه ویژه پارس؛ در این نشست که عصر امروز ( دوشنبه 20 آبان ماه) برگزار شد، سید پیروز موسوی ضمن قدردانی از افتخار آفرینی ورزشکاران بوشهری در سطح بین المللی گفت: این موفقیت به عنوان یک دستاورد موجب خوشحالی هموطنان عزیز را فراهم ساخت که شایسته است از سرمربی تیم فوتبال ساحلی ، کادر فنی و بازیکنان این تیم خصوصا بازیکنان بوشهری این تیم بصورت ویژه قدردانی شود.

وی تصریح کرد: توجه جدی به سطوح مختلف ورزشی در مناطق مختلف کشور می تواند به شناسایی استعدادها کمک کند و حضور 4 بازیکن از تیم پارس جنوبی و استان بوشهر نشان از حضور استعدادهای فراوان در این استان دارد که امید می رود با برنامه ریزی لازم شرایط را برای کشف این استعدادها مهیا ساخت.

سرپرست تیم فوتبال ساحلی پارس جنوبی نیز در این نشست ضمن ارائه گزارشی از عملکرد تیم فوتبال پارس جنوبی در مسابقات لیگ برتر از آمادگی این تیم جهت حضوری قدرتمندانه در مسابقات آتی خبر داد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تقدیر مدیرعامل منطقه انرژی پارس از ملی پوشان بوشهری تیم ملی فوتبال ساحلی

تقدیر مدیرعامل منطقه انرژی پارس از ملی پوشان بوشهری تیم ملی فوتبال ساحلی