مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 20 آبان 1398 ساعت 17:362019-11-11سياسي

کمیسیون اصل 90 مجلس در خصوص رفتار های پرشائبه کشت زر تحقیق کند


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار دانشگاه خبرگزاری دانشجو، بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد بهبهان در نامه ای خطاب به داوود محمدی، رییس کمیسیون اصل نود مجلس شورای اسلامی خواستار تحقیق در مورد رفتار های پرشائبه کشت زر، - بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد بهبهان در نامه ای خطاب به رییس کمیسیون اصل نود مجلس، خواستار تحقیق در مورد رفتار های پرشائبه کشت زر، نماینده شهرستان بهبهان شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار دانشگاه خبرگزاری دانشجو، بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد بهبهان در نامه ای خطاب به داوود محمدی، رییس کمیسیون اصل نود مجلس شورای اسلامی خواستار تحقیق در مورد رفتار های پرشائبه کشت زر، نماینده شهرستان بهبهان شد.

در متن این نامه آمده است: آنگاه که امام راحلمان مجلس را در رأس امور خواند مرادش مجلسی بود که یکپارچه عدالت را فریاد کند و در تدارک حق مستضعفان و پابرهنگان که صاحبان اصلی این انقلاب هستند صدای فریاد خود را بر سر ظالمین به حق آنان بلند کند و در انجام وظایف ذاتی خود یعنی تقنین و نظارت کوتاهی نکند.

آن جناب بهتر می داند که مجلس متشکل از آحاد نمایندگانیست که برای تحقق آن آرمان می بایست هر یک قیام به قسط نموده و در تحقق وظایف خود هیچ کوتاهی ننماید و اگر در بین نمایندگان محترم شخص یا افرادی باشند که از جایگاه خود به هر نحوی سوءاستفاده نماید بسان لکه ننگیست ک


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کمیسیون اصل 90 مجلس در خصوص رفتار های پرشائبه کشت زر تحقیق کند

کمیسیون اصل 90 مجلس در خصوص رفتار های پرشائبه کشت زر تحقیق کند