مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 20 آبان 1398 ساعت 17:252019-11-11فناوري

عضویت 17 هزار نفر در سازمان نظام رایانه ای کشور


دبیرکل سازمان نظام صنفی رایانه ای کشور گفت: در حال حاضر 17 هزار نفر عضو سازمان نظام رایانه ای کشور هستند که در استان مرکزی 250 نفر در این صنف عضویت دارند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اراک، رسول سراییان عصر امروز در جمع خبرنگاران اظهار کرد: نمایشگاه های الکامپ سه حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات، دولت الکترونیک و استارت آپی را در قالب شرکت های بزرگ، متوسط و کوچک پوشش می دهند.

وی تصریح کرد: مهمترین رسالت و برنامه سازمان نظام صنفی رایانه ای، آشنایی و تعامل صنایع مختلف با فناوری ارتباطات و اطلاعات است چرا که بر این باور هستیم که تحول و اقتصاد دیجیتال به واسطه ارتباط و آشنایی صنایع مختلف با این صنعت است.

سراییان بیان داشت: استان مرکزی در زمینه گل و گیاه، ماهیان زینتی، معادن و ماشین سازی دارای ظرفیت های بسیار بالایی است که بهره گیری از ایده های استارت آپی می تواند این صنایع را به شدت متحول کند و مشکلات صنایع را برطرف کند.

  وی با اشاره به اجرای طرح بیستون نیز گفت: در این طرح به دنبال این هستیم دو یا سه اولویت از صنایع را شناسایی کنیم و تحولات دیجیتالی را در این راستا پیاده کنیم.

دبیرکل سازمان نظام صنفی رایانه ای کشور تاکید کرد: مدیران صنایع می توانند با بهره گیری از استارت آپ ها، نوآوری و خلاقیت ایجاد کنند و هزینه ها را کاهش دهند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

عضویت 17 هزار نفر در سازمان نظام رایانه ای کشور

عضویت 17 هزار نفر در سازمان نظام رایانه ای کشور