مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 20 آبان 1398 ساعت 15:552019-11-11اقتصادي

تولید97 درصد داروی کشور در داخل


97 درصد داروی کشور تولید داخلی است و برای ساخت سه درصد باقیمانده هم برنامه داریم.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبر گزاری صداوسیما مرکز کرمان سعید نمکی امروز در نشست مشترک شورای اداری شهرستانهای جیرفت و عنبرآباد، در جیرفت افزود:با توجه به تولید 97 درصد داروها در داخل کشور، از واردات هر محصول مشابه داخلی جلوگیری می شود.

وی افزود::پارسال قیمت اقلام دارویی سه برابر امروز بود اما با وجود فشارهای آمریکا، دولت توانست داروهای اساسی و مواد اولیه کارخانه های پزشکی را تا پایان سال تامین کند.

وزیر بهداشت با اشاره به سفر سه ماه قبل خود در مناطق جنوبی استان کرمان گفت: به عنوان متولی سلامت،مشکل آب آشامیدنی را تا حصول نتیجه پیگیری می کنم.

وی با بیان اینکه آمریکایی ها دروغ می گویند که در زمینه دارو تحریم وضع نکرده ا اند اظهار داشت: مدیران کشور به طور شبانه روز در تلاشند تا مشکلات ناشی از تحریم ها برطرف شود.

وزیر بهداشت که به نمایندگی از رییس جمهور به جیرفت سفر کرده بود گفت: در بخش کشاورزی باید با مصرف بهینه از مشکلات آینده جلوگیری و در باره فضاهای ورزشی نیز در کوتاه ترین زمان ممکن، این کمبودها پیگیری می شود.

نمکی درباره امهال وام های کشاورزی مردم نیز، گفت :موضوع را به رییس بانک مرکزی اعلام می کنم تا این مشکل نیز برطرف شود و برای مقابله با آفات کشاورزی طرح ضر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تولید97 درصد داروی کشور در داخل

تولید97 درصد داروی کشور در داخل