مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 20 آبان 1398 ساعت 15:162019-11-11سياسي

مراسم عمامه گذاری طلاب در اهواز


به مناسبت ایام میلاد باسعادت حضرت رسول اکرم (ص) و حضرت امام جعفر صادق (ع) و هفته وحدت مراسم 12 نفر از طلاب مدارس علمیه علی ابن ابی طالب(ع) و جوادالائمه(ع) کوی ملاشیه اهواز برگزار شد.

- به مناسبت ایام میلاد باسعادت حضرت رسول اکرم (ص) و حضرت امام جعفر صادق (ع) و هفته وحدت مراسم 12 نفر از طلاب مدارس علمیه علی ابن ابی طالب(ع) و جوادالائمه(ع) کوی ملاشیه اهواز برگزار شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری صدا و سیما مرکز خوزستان ، در این مراسم که جمعی از مردم منطقه کوی ملاشیه اهواز نیز حضور داشتند ، رییس حوزه های علمیه خوزستان گفت : طلاب و علماء امروز در تمامی عرصه های جهادی حضور داشته و اجازه دخالت به دشمن فریبکار را نخواهند داد.

آیت الله سید محمد علی موسوی جزایری افزود : دشمنان در مناطقی که حب و ولایت امیرالمؤمنین(ع) در آن موج می زند هیچ جایی ندارند،.

وی ادامه داد : طلاب به سلاح علم مجهز بوده و جز خیر و صلاح برای مردم عزیز چیزی نمی خواهند.

در این مراسم 12 نفر از طلاب مدارس علمیه علی ابن ابی طالب(ع) و جوادالائمه(ع) کوی ملاشیه اهواز بدست رییس حوزه های علمیه خوزستان ملبس به لباس روحانی شدند.

همچنین در این مراسم مداحان و شاعران اهل بیت (ع) به خوانش اشعار در مدح رسول گرامی اسلام (ص) ، امام جعفر صادق (ع) و اهل بیت (ع) پرداختند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مراسم عمامه گذاری طلاب در اهواز

مراسم عمامه گذاری طلاب در اهواز