مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 20 آبان 1398 ساعت 14:542019-11-11سياسي

مصوبه کمیسیون شوراهای مجلس برای ممنوعیت عرضه مواد غذایی در قهوه خانه ها


سخنگوی کمیسیون شوراهای مجلس از ممنوعیت عرضه مواد غذایی در قهوه خانه ها و قلیان سراها که پیش از این از سوی این کمیسیون مستثنی شده بود، خبر داد.

- اصغر سلیمی سخنگوی امور داخلی کمیسیون شوراهای مجلس در گفت وگو با خبرنگار پارلمانی خبرگزاری فارس، در تشریح جزییات نشست عصر امروز این کمیسیون، گفت: در کشور مصرف دخانیات در اماکن عمومی طبق قانون جامع کنترل و مبارزه با دخانیت ممنوع است و بر همین اساس دستگاه های متولی باید با این موضوع برخورد کنند.

ضمن اینکه  این کمیسیون پیش از این مصرف قلیان و سیگار را در قهوه خانه ها، پایانه های مسافربری و برخی کافه ها از دایره این ممنوعیت مستثنی کرده بود که شورای نگهبان به این موضوع ایراد گرفته و آن را رد کرد.

  وی افزود: اگر محدودیت های زیادی در استعمال دخانیات قائل شویم شاهد افزایش قهوه خانه های زیرزمینی و بدون مجوز خواهیم بود که عملا امکان نظارت بر آنها وجود ندارد.

این در حالی است که تعطیلی قهوه خانه ها منجر به از بین رفتن 420 هزار شغل مستقیم خواهد شد.

  سخنگوی کمیسیون شوراهای مجلس تصریح کرد: پس از بحث های متعدد اعضای کمیسیون شوراها مقرر شد تا مصرف قلیان و دخانیات در قهوه خانه ها و قلیان سراها امکان پذیر باشد اما این اماکن حق ارائه خدمات غذایی را نداشته باشند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مصوبه کمیسیون شوراهای مجلس برای ممنوعیت عرضه مواد غذایی در قهوه خانه ها

مصوبه کمیسیون شوراهای مجلس برای ممنوعیت عرضه مواد غذایی در قهوه خانه ها