مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 20 آبان 1398 ساعت 14:072019-11-11سياسي

برگزاری انتخابات ریاست فراکسیون مستقلان در یکشنبه آینده


دبیر فراکسیون مستقلان مجلس با بیان اینکه انتخابات ریاست این فراکسیون یکشنبه هفته آینده (26 آبان) برگزار خواهد شد گفت: احتمالا نامزدهای این فراکسیون در نشست فردا مشخص خواهد شد.

- عبدالرضا عزیزی دبیر فراکسیون مستقلان مجلس شورای اسلامی در گفت وگو با خبرنگار پارلمانی خبرگزاری فارس، گفت: با توجه به استعفای کاظم جلالی رییس این فراکسیون از نمایندگی مجلس مقرر شد انتخابات ریاست فراکسیون یکشنبه هفته آینده (26 آبان) برگزار شود.

وی با بیان اینکه فراکسیون مستقلان امروز (دوشنبه 20 آبان) نشست برگزار کرده و قرار است فردا (سه شنبه 21 آبان) هم نشست دیگری داشته باشد افزود: احتمالا در نشست فردا نامزدهای ریاست این فراکسیون مشخص خواهند شد.

  رییس کمیسیون اجتماعی مجلس در مورد احتمال کاندیداتوری اش برای ریاست فراکسیون مستقلان تصریح کرد: باید شرایط را بررسی کرده و سپس در این باره تصمیم گیری کنم.

  به گزارش سایت قطره و به نقل ازفارس، در حال حاضر غلامعلی جعفرزاده ایمن آبادی نایب رییس اول و فرشادان به عنوان نایب رییس دوم، عبدالرضا عزیزی و سمیه محمودی به عنوان دبیر و یوناتن بت کلیا، محسن علوی و رسول خضری به عنوان کارپرداز و مهرداد بائوج لاهوتی نیز به عنوان سخنگوی فراکسیون مستقلان هستند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برگزاری انتخابات ریاست فراکسیون مستقلان در یکشنبه آینده

برگزاری انتخابات ریاست فراکسیون مستقلان در یکشنبه آینده