مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 20 آبان 1398 ساعت 12:532019-11-11فرهنگي

راهیابی مربی قصه گوی خوزستانی به جشنواره بین المللی قصه گویی


مربی قصه گوی خوزستانی به بیست و دومین جشنواره بین المللی قصه گویی راه یافت.

- راهیابی مربی قصه گوی خوزستانی به جشنواره بین المللی قصه گویی مربی قصه گوی خوزستانی به بیست و دومین جشنواره بین المللی قصه گویی راه یافت.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری صدا و سیما مرکز خوزستان ، مدیر کل کانون پرور شفکری کودکان و نوجوانان خوزستان گفت : زینب موسوی مربی فرهنگی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان توانست با قصه ی مهمان دیوانه جواز حضور در این مسابقات را کسب کند.

وحید کیانی افزود : زینب موسوی توانست در رقابت با 30 قصه گوی مسابقات بیست و دومین جشنواره بین المللی قصه گویی منطقه 3 کشور که از استان های از استان های اصفهان، بوشهر، چهارمحال و بختیاری، خوزستان، فارس و کهگیلویه و بویر احمد حضور داشتند به این موفقیت دست یابد.

وی ادامه داد : همچنین در این جشنواره فاطمه رشیدی مربی ادبی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان خوزستان از سوی هیئت داوران متشکل از عباس جهانگیریان، علی خانجانی و اصغر همت به عنوان شایسته تقدیر معرفی و تجلیل شد.

مرحله پایانی بیست ودومین جشنواره ی بین المللی قصه گویی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان با شعار آینده ساختنی است در دو بخش قصه گویی صحنه ای شامل مسابقه ملی و بین الملل که شرکت کنندگان بخش مسابقه ملی دختران و پسران (نوجوا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

راهیابی مربی قصه گوی خوزستانی به جشنواره بین المللی قصه گویی

راهیابی مربی قصه گوی خوزستانی به جشنواره بین المللی قصه گویی