مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 20 آبان 1398 ساعت 12:422019-11-11سياسي

باید اطلاعات مکانی را به خوبی جمع آوری و از آن محافظت کنیم


رییس سازمان جغرافیایی نیروهای مسلح گفت: اگر بخواهیم حکمرانی موفقی داشته و بتوانیم امنیت مرزی و کشوری را به خوبی تامین کنیم باید اطلاعات مکانی را به خوبی جمع آوری و از آن محافظت کنیم.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، امیر مجید فخری رییس سازمان جغرافیایی نیروهای مسلح در اولین همایش ملی حکمرانی اسلامی که در دانشگاه عالی دفاع ملی برگزار شد، اظهارداشت: امروز در کشورمان با نبود حاکمیت اطلاعات مکانی مواجه هستیم که نمونه آن را در سیل فروردین امسال مشاهده کردیم.

وی ادامه داد: در سیلی که ابتدای امسال بخش هایی از کشور با آن درگیر شد، مدیریت آن با سازمان مدیریت بحران بود که سازمان جغرافیایی نیروهای مسلح بنا بر ابلاغ فرمانده معظم کل قوا و ستاد کل نیروهای مسلح مبنی بر همکاری با سازمان مدیریت بحران، بر اساس مقدوراتی که داشتیم کمک های را ارایه دادیم.

رییس سازمان جغرافیای نیروهای مسلح خاطر نشان کرد: البته در این مقطع سازمان های متعددی تصاویری ماهواره ای از مناطق سیل زده و در خطر سیل به سازمان مدیریت بحران ارایه می کرد اما در جلسه ای که با رییس سازمان مدیریت بحران داشتم، اسماعیل نجار رییس این سازمان می گفت، مراجع مختلف درباره سیل داده ارائه می کردند و این داده ها هم قابل بهره برداری نبودند، زیرا در این مقطع زمانی علاوه بر داده، نیازمند تحلیل


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

باید اطلاعات مکانی را به خوبی جمع آوری و از آن محافظت کنیم

باید اطلاعات مکانی را به خوبی جمع آوری و از آن محافظت کنیم