مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 20 آبان 1398 ساعت 12:302019-11-11فناوري

الکترونیکی شدن همه پرونده های تلفن ثابت


خدمات ارائه شده به مشتریان در مراکز امور مشتریان و دفاتر خدمات ارتباطی به صورت الکترونیکی انجام خواهد شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری صدا و سیما ؛ به نقل از اداره کل ارتباطات و امور بین الملل شرکت مخابرات ایران، سیدمجید صدری با تشریح فعالیت های این شرکت به منظور پیاده سازی و تحقق دولت الکترونیک اظهار داشت: پرونده ها و اطلاعات مربوط به تلفن ثابت مشتریان طی فرایند یکپارچه و متمرکزی در سراسر کشور از حالت کاغذی و فیزیکی به پرونده الکترونیک تبدیل می شود.

وی افزود: با تحقق این فرایند، خدمات ارائه شده، حتی بدون نیاز به امضا و اثر انگشت به راحتی از طریق الکترونیکی در اختیار مشتریان قرار خواهد گرفت.

آقای صدری افزود: مراحل پیاده سازی پرونده الکترونیک در سراسر کشور شامل مراحل مختلفی است، به نحوی که این خدمات در پنج گام، طراحی شده که در گام اول دریافت کپی شناسنامه و کارت ملی از مشتریان برای انجام امور مختلف در تمام مراکز امور مشترکین به صورت کامل حذف شده است.

مدیرعامل شرکت مخابرات ایران در تشریح هدف این پروژه افزود: حذف کاغذ و فرایند های فیزیکی از فرایند های فروش و خدمات، چه برای اشخاص حقیقی و چه برای اشخاص حقوقی، علاوه بر صرفه جویی قابل توجه در مصرف کاغذ و کمک به حفظ محیط زیست در راستای توسعه پایدار و کاهش تردد، موجب ساده سازی فرایند های ا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

الکترونیکی شدن همه پرونده های تلفن ثابت

الکترونیکی شدن همه پرونده های تلفن ثابت