مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 20 آبان 1398 ساعت 12:202019-11-11ورزشي

مرکز فناوری ورزش شهری راه اندازی می شود


فراخوان ارزیابی و جذب تیم های استارت آپی در حوزه ورزش برای ارائه ایده های نوین درخصوص راه اندازی «مرکز فناوری ورزش شهری» اعلام شد.

- فراخوان ارزیابی و جذب تیم های استارت آپی در حوزه ورزش برای ارائه ایده های نوین درخصوص راه اندازی مرکز فناوری ورزش شهری اعلام شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر به نقل از سازمان فناوری اطلاعات و ارتباطات شهرداری تهران، این سازمان از تمامی استارت آپ ها و گروه های فناور حوزه ورزشی، صاحبان ایده و مراکز شتابدهی علاقمند برای همکاری و ارائه ایده های نوین برای راه اندازی مرکز فناوری ورزش شهری دعوت کرد.

این سازمان با مشارکت سازمان ورزش شهرداری در نظر دارد تا مرکز فناوری ورزش شهری را راه اندازی کند.

با این هدف، سازمان فاوای شهرداری تهران و مرکز و دبیرخانه تهران هوشمند از تمامی تیم ها، استارت آپ ها و گروه های فناور حوزه ورزشی، صاحبان ایده و مراکز شتابدهی که علاقمند به همکاری در مرکز فناوری ورزش شهری هستند دعوت کرده، درخواست خود را تا 20 آبان ماه به همراه مستندات (شامل پروپوزال طرح، کاتالوگ محصولات و.

) جهت ارزیابی به پست الکترونیک smart@tehran.

ir ارسال کنند.

توسعه هوشمندسازی مجموعه ها و فعالیت های ورزشی به منظور گسترش ورزش همگانی با ارتقای سطح مشارکت شهروندان در فعالیت ورزشی شهری پایه ریزی شده و فرصت های رشد و ا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مرکز فناوری ورزش شهری راه اندازی می شود

مرکز فناوری ورزش شهری راه اندازی می شود