مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 20 آبان 1398 ساعت 12:132019-11-11حوادث

کشف 6مترمکعب چوب توسکا و راش قاچاق در «سیاه سنگ» پردیس


معاونت اداره منابع طبیعی و آبخیزداری داری شهرستان پردیس از کشف 6 متر مکعب چوب «توسکا» و «راش» قاچاق در منطقه «سیاه سنگ» این شهرستان خبر داد.

- پردیس- معاونت اداره منابع طبیعی و آبخیزداری داری شهرستان پردیس از کشف 6 متر مکعب چوب توسکا و راش قاچاق در منطقه سیاه سنگ این شهرستان خبر داد.

کی شمس در گفتگو با خبرنگار مهر ابراز داشت : امروز دوشنبه با هوشیاری عوامل گشت حفاظت منابع طبیعی شهرستان پردیس، 6 متر مکعب چوب قاچاق که اکثراً چوب راش است، از یکی از کارگاه های تولید مبل در منطقه سیاهسنگ پردیس کشف و ضبط شد.

وی بیان کرد : این تخته چوبهای راش از شمال ایران به منطقه سیاهسنگ به صورت قاچاق بارگیری شده است که بعد از کشف و ضبط این چوب ها جهت برخورد با متخلفان، پرونده قانونی تنظیم و به مراجع قضایی، جهت رسیدگی به تخلفات ارسال شد.

معاونت اداره منابع طبیعی شهرستان پردیس در پاسخ به این که آیا جرایم تاثیری در کاهش فرایند قاچاق چوب دارد، گفت: برخورد جدی با متخلفان تاثیر گذار است، اما کافی نیست، زیرا باید از نظر فرهنگ سازی در بین اقشار مردم، در مدارس، دانشگاهها و مراکز آموزشی و صدا و سیما نسبت به اهمیت درختان و جنگلها و منابع طبیعی بر حفظ محیط زیست اقدام شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کشف 6مترمکعب چوب توسکا و راش قاچاق در «سیاه سنگ» پردیس

کشف 6مترمکعب چوب توسکا و راش قاچاق در «سیاه سنگ» پردیس