مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 20 آبان 1398 ساعت 12:002019-11-11اجتماعي

مغناطیس اربعین در مرزهای شرقی ادامه دارد


خدمت به زائران پاکستانی اربعین این روزها در حالی در مرز میرجاوه ادامه دارد که تقریباً همه موکب های خدمت رسانی در نقاط مختلف کشور جمع آوری شده است.

- از طرف دیگر این عزیزان که در مسیر رفت توسط خادمان ایرانی و عراقی تکریم و پذیرایی شدند و شوق زیارت همه سختی ها را برایشان شیرین کرده بود حالا بدون این خدمات و با خستگی ها فراوان باید این مسیر را برگردند.

برخی از زائران پاکستانی که دیرترحرکت کرده اند و ابتدا به کربلا رفته اند در مسیر برگشت به شهرهای زیارتی ایران از جمله قم و مشهد هم مراجعه می کنند برخی از زائران پاکستانی که دیرتر حرکت کرده اند و ابتدا به کربلا رفته اند در مسیر برگشت به شهرهای زیارتی ایران ازجمله قم و مشهد هم مراجعه می کنند و سپس به کشور خود بازمی گردند.

اما بالاخره همه زائران پاکستانی برای برگشت به کشورشان باید از مرز میرجاوه واقع در استان سیستان و بلوچستان عبور کنند و مردم سیستان و بلوچستان هم که چند سالی است به جمع خادمان زائران اباعبدالله الحسین (ع) در اربعین حسینی پیوسته اند بی صبرانه چشم انتظار آن ها هستند.

باوجوداینکه تقریباً همه موکب ها در عراق و ایران حالا جمع آوری شده اند اما خدمات رسانی مردم سیستان و بلوچستان به زوار پاکستانی همچنان ادامه دارد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مغناطیس اربعین در مرزهای شرقی ادامه دارد

مغناطیس اربعین در مرزهای شرقی ادامه دارد