مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 20 آبان 1398 ساعت 11:142019-11-11سياسي

مجلس مشورتی وحدت و توسعه در تایباد ایجاد می شود


مجلس مشورتی وحدت و توسعه، با محوریت سرعت بخشیدن به توسعه شهرستان به زودی با حضور علمای گران قدر و نخبگان شهرستان تشکیل می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، اعضای شورای اداری شهرستان تایباد، صبح امروز و به مناسبت هفته وحدت با امام جمعه اهل سنت شهرستان تایباد دیدار کردند.

حجت الاسلام علیپور در ابتدای این دیدار با تبریک میلاد نبی مکرم اسلام (ص) گفت: مردم تایباد مردمی متین، دین دوست و وحدت مدار هستند و این شهر در استان با صادرات وحدت شناخته می شود.

رییس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان تایباد تصریح کرد: نشستن پای صحبت علما به ویژه ائمه معزز جمعه تسنن و تشیع شهرستان در این هفته چراغ راهی برای ماست تا بتوانیم در طول سال وحدت خود را تحکیم ببخشیم.

هفته وحدت باعث ناکامی کسانی شد که به دنبال تجزیه ایران بودند مولوی غلام نبی توکلی، امام جمعه اهل سنت و استاد حوزه علمیه احناف تایباد با بیان اینکه هفته وحدت یک نماد و فرصت است، چرا که ما در طول سال وحدت داریم، اظهار کرد: از ابتدای انقلاب اسلامی خیلی تلاش شد تا بین شیعه و سنی اختلاف اندازند، اما مردم ما با وحدت خود، آن ها را ناکام گذاشتند.

وی تصریح کرد: ملت ایران متمدن، با فرهنگ، ریشه دار و آگاه به اتفاقات پیرامون خود هستند و می توانند درک کنند شبکه های انگلیسی و آمریکایی که به اسم شیعه یا سنی مدا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مجلس مشورتی وحدت و توسعه در تایباد ایجاد می شود

مجلس مشورتی وحدت و توسعه در تایباد ایجاد می شود