مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 20 آبان 1398 ساعت 10:352019-11-11اجتماعي

طرح تدوین سیپا در تالاب امیرکلایه اجرا شد


پژوهشی پژوهشکده محیط زیست جهاد دانشگاهی گفت: با اجرای طرح اطلاع رسانی، آموزش، مشارکت و آگاهی افزایی تالاب امیرکلایه می توان به جوامع محلی حاشیه تالاب فرصت داد تا در برنامه ریزی های زیست محیطی فعالانه شرکت کنند.

- ایسنا/گیلان سرپرست معاونت آموزشی - پژوهشی پژوهشکده محیط زیست جهاد دانشگاهی گفت: با اجرای طرح اطلاع رسانی، آموزش، مشارکت و آگاهی افزایی تالاب امیرکلایه می توان به جوامع محلی حاشیه تالاب فرصت داد تا در برنامه ریزی های زیست محیطی فعالانه شرکت کنند.

نیلوفر عابدین زاده امروز در حاشیه برگزاری همایش اجرای طرح اطلاع رسانی، آموزش، مشارکت و آگاهی افزایی در تالاب امیر کلایه لاهیجان (CEPA) در گفت وگو با خبرنگاران گفت: تالاب امیرکلایه یکی از سه تالاب بین المللی استان گیلان است که به دلیل ویژگیهای منحصر به فرد زیستگاهی همچنین حضور پرندگان مهاجر زمستان گذران به عنوان یک زیستگاه امن توسط کنوانسیون رامسر ثبت بین المللی شده است.

وی با بیان اینکه این تالاب تحت حفاظت و مدیریت قرار دارد افزود: تالاب امیرکلایه در حال حاضر با مشکلات و مسائلی نظیر تعداد زیاد پمپ ها و برداشت بی رویه آب خصوصا در فصل تابستان ورود پساب کشاورزی شامل کودهای شیمیایی و سموم مزارع به تالاب، ورود روغن و بنزین موتورهای پمپاژ به درون تالاب، تغ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

طرح تدوین سیپا در تالاب امیرکلایه اجرا شد

طرح تدوین سیپا در تالاب امیرکلایه اجرا شد