مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 20 آبان 1398 ساعت 10:322019-11-11دانش

برنامه های هفته قرآن و عترت به دانشگاه ها ابلاغ شد


معاونت فرهنگی وزارت علوم به مناسبت هفته قرآن و عترت دانشگاهها، برنامه های پیشنهادی این معاونت را به دانشگاه ها ابلاغ کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، غلامرضا غفاری، معاون فرهنگی و اجتماعی وزارت علوم، تحقیقات و فناوری به مناسبت هفته قرآن و عترت دانشگاه ها(18 تا 24 آبان ماه) ابلاغیه ای به دانشگاهها ارسال کرد که در متن آن آمده است: ضمن تبریک حلول ماه ربیع المولود و اعیاد پیش رو، چنانکه استحضار دارید 18 تا 24 آبان ماه طبق مصوبه شورای هماهنگی فعالیت های قرآن و عترت دانشگاه ها هفته قرآن و عترت دانشگاه نام گذاری شده است.

مجموعه برنامه های پیشنهادی جهت اجرا درهفته مذکور به این شرح است: اعلام برنامه ها و مراسم های هفته قرآنی دانشگاه آغاز کلاس های دانشگاه در هفته قرآنی با تلاوت قاریان دانشجو برگزاری ایستگاه قرآنی در محیط دانشگاه برگزاری جلسات اندیشه ورز دبیران کانون های قرآن و عترت و فعالین قرآنی، فرهنگی و سیاسی دانشگاه جهت بارش افکار، تصمیم سازی و برنامه ریزی برگزاری حلقات گفتگو پیرامون بیانات مقام معظم رهبری در خصوص جایگاه و اهمیت انس با قرآن به ویژه موضوع سبک زندگی اسلامی با محوریت آیات قرآن کریم.

برگزاری کرسی توامان تلاوت و تفسیر برگزاری محافل کوتاه انس با قرآن کریم در مسجد دانشگاه و خوابگاه برنامه ریزی جهت مشارکت استادان در طرح ختم


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برنامه های هفته قرآن و عترت به دانشگاه ها ابلاغ شد

برنامه های هفته قرآن و عترت به دانشگاه ها ابلاغ شد