مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 20 آبان 1398 ساعت 10:292019-11-11سياسي

منتقدان جایزه جهانی علوم انسانی اسلامی نظرات خود را اعلام کنند


منتقدان و افرادی که نقدهای سازنده به جایزه جهانی علوم انسانی اسلامی دارند می توانند آن را رصد کرده و دیدگاه های علمی خود را که به تصحیح این فرآیند کمک می کند ارائه نمایند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، دبیر علمی پنجمین کنگره بین المللی علوم انسانی اسلامی، از برگزاری مراسم چهارمین جایزه جهانی علوم انسانی اسلامی با معرفی سه نفر از شخصیت های علمی داخلی و خارجی، همزمان با برگزاری پنجمین کنگره بین المللی علوم انسانی اسلامی خبر داد.

عطاءالله رفیعی آتانی دبیر علمی پنجمین کنگره بین المللی علوم انسانی اسلامی در آستانه برگزاری این کنگره به برگزاری مراسم اهدای جایزه جهانی علوم انسانی اسلامی اشاره کرد و گفت: این جایزه هر دو سال یک بار در زمان برگزاری کنگره بین المللی علوم انسانی اسلامی به افراد و شخصیت های علمی اعطا می شود که دستاورد جدید علمی و دستگاه نظریه منسجمی در یک حوزه علمی خاص در علوم انسانی با رویکرد اسلامی ارائه کرده باشند.

وی ادامه داد: این افراد شخصیت های از پیش شناخته شده ای هستند که جامعه علمی درباره آنها از قبل داوری کرده است.

این شخصیت ها علاوه بر داشتن نظریه منسجم که در قالب کتاب ها و مقالات مختلف منتشر شده است، دارای مجموعه تلاش های مرتبط با حوزه علمی شان هستند به طوریکه به تربیت شاگرد و محقق و ارائه نظریه کمک های ز


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

منتقدان جایزه جهانی علوم انسانی اسلامی نظرات خود را اعلام کنند

منتقدان جایزه جهانی علوم انسانی اسلامی نظرات خود را اعلام کنند