مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 20 آبان 1398 ساعت 10:202019-11-11سياسي

اجرای طرح جامع امور مالیاتی در اولویت سازمان مالیات باشد


اجرای طرح جامع امور مالیاتی در اولویت سازمان امور مالیاتی قرار گیرد، چون به اجرای عدالت کمک می کند.

- ه گزارش خبرگزاری صدا و سیما به نقل از روابط عمومی سازمان بازرسی کل کشور، حجت الاسلام والمسلمین حسن درویشیان در دیدار رییس سازمان امور مالیاتی کشور افزود ​: شرایط فعلی کشور یک فرصت برای همه به ویژه دولت و حاکمیت است تا درباره درآمد های پایدار غیرنفتی که عمده آن مالیات است، بازنگری کند.

وی با تأکید بر لزوم فرهنگ سازی درباره مالیات اظهار داشت: یکی از اقداماتی که باید سازمان امور مالیاتی و بخش های دیگر روی آن کار کنند، فرهنگ مالیاتی است.

متأسفانه هنوز فرهنگ پرداخت مالیات در کشور ما جا نیفتاده است و کسی که مالیات نمی پردازد، این موضوع را به عنوان یک افتخار مطرح می کند.

کار کمی در زمینه فرهنگ سازی و استفاده از آموزه های دینی و تریبون های مذهبی برای تبیین جایگاه شرعی و قانونی و نیاز کشور به این مالیات انجام داده ایم.

شاید یکی از راهکارها، دادن گزارش کار نحوه هزینه کرد مالیات ها توسط دولت است؛ بنابراین اگر این موضوع تبیین شود، به فرهنگ سازی در این زمینه کمک می کند.

رییس سازمان بازرسی کل کشور بر شناسایی منابع جدید مالیاتی تأکید کرد و گفت: بسیاری از درآمد ها هیچ کجا ثبت و ضبط نمی شود و سازمان امور مالیاتی از آن اطلاع ندارد که این ن


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اجرای طرح جامع امور مالیاتی در اولویت سازمان مالیات باشد

اجرای طرح جامع امور مالیاتی در اولویت سازمان مالیات باشد