مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 20 آبان 1398 ساعت 10:072019-11-11اقتصادي

وانت بارهای بدون بارنامه حق تردد در جاده های بین شهری را ندارند


رییس اداره کالای راهداری و حمل و نقل جاده ای استان همدان از ممنوعیت تردد وانت بارهای حامل بار بدون بارنامه در جاده های بین شهری خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر و به نقل از روابط عمومی اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان همدان، جمشید عظیمی اظهار داشت داشت: با توجه به افزایش تقاضا در حمل و نقل ناوگان وانت بار بین شهری به دلیل پایین بودن کرایه حمل، تخلیه آسان و سرعت بارگیری بالا، ضرورت اخذ بارنامه از طریق شرکت های حمل و نقل کالا در دستور کار قرار گرفت.

وی افزود: با توجه به الزامی بودن دریافت کارت هوشمند و بارنامه از سوی ناوگان وانت بار از سال 94 و اطلاع رسانی های انجام شده و گذشت زمان مناسب برای تطبیق این دسته ناوگان با ضوابط قانونی، با هماهنگی انجام شده با قرارگاه پلیس راه در سال جاری از تردد ناوگان وانت بار حامل بار فاقد بارنامه در جاده های برون شهری جلوگیری می شود.

عظیمی ادامه داد: مالکان و رانندگان این دسته ناوگان که قصد فعالیت در جاده های بین شهری را دارند باید هر چه سریع تر برای دریافت کارت هوشمند راننده و ناوگان به ادارات کل راهداری و حمل ونقل جاده ای مراجعه کنند.

وی اظهار داشت: لازمه صدور بارنامه برای رانندگان و ناوگان حمل و نقل عمومی داشتن صلاحیت های فردی راننده و ناوگان است که در این خصوص رانندگان قبلا باید نس


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

وانت بارهای بدون بارنامه حق تردد در جاده های بین شهری را ندارند

وانت بارهای بدون بارنامه حق تردد در جاده های بین شهری را ندارند