مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 20 آبان 1398 ساعت 10:022019-11-11اقتصادي

فقط 800میلیارد تومان برای توسعه در وزارت ارتباطات در اختیار داریم


وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات گفت: بودجه این وزارتخانه 6 هزار میلیارد و میزان درآمد آن 1300 میلیارد تومان است که با احتساب هزینه ها، تنها 800 میلیارد تومان برای توسعه در اختیار داریم.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، محمدجواد آذری جهرمی که در قالب هیئت همراه رییس جمهور در سفر استانی به یزد سفر کرده بود، در جمع تشکل های دانشجویی در دانشگاه یزد با اشاره به اینکه عصر، عصر اقتصاد دیجیتال و عصر جوان هاست، اظهار داشت: در حال حاضر تمام رشته های دانشگاهی با مسئله تحول اقتصاد روبرو هستند و این امر مختص دانشجویان رشته فناوری اطلاعات نیست.

وی، افزایش خدمات در عرصه فناوری اطلاعات را نشانه بروز تحول دیجیتال در کشور دانست و ایجاد استارتاپ ها، تاکسی های اینترنتی و اپلیکیشن های پرداخت بانکی را مصداق این تحول برشمرد.

وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات عنوان کرد: اشتغال 300 هزار نفر از جوانان کشور در عرصه توسعه استارتاپ ها، یک موقعیت بی نظیر برای کشور است.

آذری جهرمی در بخش دیگری از سخنان خود بیان کرد: بر اساس داده های مرکز آمار، رشد اقتصادی کشور در سال 97 به دلیل تحریم و مشکلات اقتصادی رقم منفی 4.

8 درصد را نشان می داد اما در بخش فناوری اطلاعات و ارتباطات شاهد رشد بودیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فقط 800میلیارد تومان برای توسعه در وزارت ارتباطات در اختیار داریم

فقط 800میلیارد تومان برای توسعه در وزارت ارتباطات در اختیار داریم