مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 20 آبان 1398 ساعت 10:002019-11-11بين الملل

سامانی: ایران چهارمین کشور پذیرنده پناهجویان در جهان است


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، به نقل از پایگاه اطلاع رسانی وزارت کشور، سید سلمان سامانی در نشست کارگروه یو پی آر شورای حقوق بشر سازمان ملل متحد در ژنو در سخنانی اظهار داشت: - معاون هماهنگی وزارت کشور گفت: با وجود اعمال تحریم های یک جانبه غیر انسانی و غیر قانونی، جمهوری اسلامی ایران با تخصیص منابع عظیمی از کشور، خدمات مناسبی در بخش آموزش، بهداشت و درمان، معیشت، اسکان و .

را به پناهندگان و پناهجویان ارائه کرده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری دانشجو ، به نقل از پایگاه اطلاع رسانی وزارت کشور، سید سلمان سامانی در نشست کارگروه یو پی آر شورای حقوق بشر سازمان ملل متحد در ژنو در سخنانی اظهار داشت: حقوق بشر در ایران آرمانی است که همه ابعاد آن از طریق تضمین حق تعیین سرنوشت برای کلیه شهروندان مورد توجه جدی ملت و دولت است.

وی در ادامه افزود: قانون اساسی و سایر قوانین مرتبط و ناشی از آن با تاکید بر آزادی های فردی و گروهی و اختصاص یک فصل مهم از قانون اساسی به حقوق ملت بر اساس و بنیان حقوق بشر تاکید می کند.

معاون هماهنگی وزارت کشور تصریح کرد: منشور حقوق شهروندی که در سال 95 توسط رییس جمهور ابلاغ شد کارکرد مکانیزم اجرایی دارد که برای اصول، ارزشها، هنجار ها و حقوق مندرج در قانون اساسی، زمینه اجرای حداکثری را برای همگان فراهم می سا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سامانی: ایران چهارمین کشور پذیرنده پناهجویان در جهان است

سامانی: ایران چهارمین کشور پذیرنده پناهجویان در جهان است