مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 20 آبان 1398 ساعت 09:442019-11-11دانش

رتبه زیر 100 دانشکده مهندسی شیمی دانشگاه امیرکبیر در رتبه بندی شانگهای 2019


رییس دانشکده مهندسی شیمی دانشگاه صنعتی امیرکبیر گفت: دانشکده مهندسی شیمی دانشگاه صنعتی امیرکبیر براساس رتبه بندی شانگهای 2019در جایگاه 76 تا 100 جهانی قرار گرفته است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه علمی و دانشگاهی خبرگزاری فارس به نقل از دانشگاه امیر کبیر ، فرزین ذکایی رییس دانشکده مهندسی شیمی دانشگاه صنعتی امیرکبیرگفت: دوره کارشناسی این دانشکده در سال 1337، دوره کارشناسی ارشد در سال 1354 و دوره دکتری در سال 1365 راه اندازی شده است.

رییس دانشکده مهندسی شیمی دانشگاه صنعتی امیرکبیر خاطرنشان کرد: این دانشکده برای اولین بار در کشور اقدام به راه اندازی دوره دکتری کرد و اولین دانشجوی دکتری این رشته در کل کشور در این دانشکده پذیرفته شد.

فعالیت 3 چهره ماندگار در دانشکده مهندسی شیمی دانشگاه صنعتی امیرکبیر وی گفت: تاکنون 3نفراساتید این دانشکده بعنوان چهره ماندگار در سطح کشورانتخاب شده اند که بیانگر بنیه و  پایه ی علمی قوی این دانشکده است.

  رییس دانشکده مهندسی شیمی دانشگاه صنعتی امیرکبیر تاکید کرد: این دانشکده افتخارات مختلفی داشته است و کادر هیات علمی این دانشکده از نظر کیفی در شرایط مناسبی قراردارند اما از نظر کمی باید ارتقا یابد درخشش دانشکده مهندسی شیمی در رتبه بندی شانگهای  ذکایی اضافه کرد: دانشکده مهندسی شیمی دانشگاه صنعتی امیرکبیر براسا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رتبه زیر 100 دانشکده مهندسی شیمی دانشگاه امیرکبیر در رتبه بندی شانگهای 2019

رتبه زیر 100 دانشکده مهندسی شیمی دانشگاه امیرکبیر در رتبه بندی شانگهای 2019