مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 20 آبان 1398 ساعت 09:212019-11-11اقتصادي

ممنوعیت تردد وانت بارهای بدون بارنامه در جاده های بین شهری


رییس اداره کالا اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان همدان از ممنوعیت تردد وانت بارهای حامل بار بدون بارنامه در جاده های بین شهری خبر داد.

- رییس اداره کالا اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان همدان: ممنوعیت تردد وانت بارهای بدون بارنامه در جاده های بین شهری رییس اداره کالا اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان همدان از ممنوعیت تردد وانت بارهای حامل بار بدون بارنامه در جاده های بین شهری خبر داد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری صداو سیما مرکز همدان ، آقای عظیمی گفت: لازمه صدور بارنامه برای رانندگان و ناوگان حمل و نقل عمومی داشتن صلاحیت های فردی راننده و ناوگان است که در این خصوص رانندگان قبلا باید نسبت به دریافت کارت هوشمند راننده و ناوگان اقدام کرده باشند.

وی، ساماندهی و ایجاد نظم در نحوه بهره برداری و تردد وانت بارها در جاده های بین شهری و ارتقای ایمنی جاده ها را از اهداف اجرای این طرح برشمرد و گفت: رانندگان وانت بارهای استان همدان می توانند برای کسب اطلاعات بیشتر به انجمن های صنفی رانندگان کالا در شهرستان های محل سکونت خود مراجعه کنند.

رییس اداره کالا اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان همدان گفت: به منظور تسهیل فرایند صدور بارنامه برای وانت بار ها و حذف واسطه ها در نحوه فعالیت ناوگان وانت بار در جاده های برو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ممنوعیت تردد وانت بارهای بدون بارنامه در جاده های بین شهری

ممنوعیت تردد وانت بارهای بدون بارنامه در جاده های بین شهری