مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 20 آبان 1398 ساعت 09:212019-11-11سياسي

تخریب ساخت و سازهای غیرمجاز در باغات دزفول


با دستور مقام قضایی، ساخت وسازهای غیرمجاز در چهار هکتار از باغ مرکبات شهرستان دزفول تخریب شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری صدا و سیما مرکز خوزستان، نماینده حقوقی مدیریت جهاد کشاورزی شهرستان دزفول گفت: امروز در راستای تبصره 2 ماده 10 قانون حفظ کاربری مصوبه مجلس و با دستور مقام قضایی، ساخت وساز و دیوارکشی حدود چهار هکتار باغ تقسیم شده به 10 قطعه تخریب شدند.

محمد خورشیدزاده با بیان اینکه این باغ ها زیرحد نصاب قطعه بندی شده بودند، افزود: این ساخت وساز و دیوارکشی ها بدون مجوز جهاد کشاورزی انجام شده بودند که با حکم قضایی قلع و قمع شدند.

وی جلوگیری از ساخت و ساز در باغ ها را دلیل تخریب دیوارکشی آنها عنوان کرد و گفت: باغ هایی که در آنها اقدام به ساخت ویلا شده است با طی مراحل اداری و قانونی تخریب می شوند.

نماینده حقوقی مدیریت جهاد کشاورزی دزفول افزود: هفته گذشته نیز ساخت و سازهای یک باغ 2 هکتاری که به 9 قطعه تقسیم شده بود، تخریب شدند.

وی با بیان اینکه تخریب ساخت وسازهای غیرمجاز در باغ های مرکبات دزفول ادامه دارد، اظهارداشت: 31 مورد ساخت وساز غیرمجاز در باغ های مرکبات دزفول از ابتدای امسال تاکنون تخریب شده است.

خورشیدزاده گفت: افزون بر 600 پرونده در 6 ماه نخست امسال درخصوص ساخت وسازهای غیرمجاز در باغ های مرکبات در محاکم قضایی تشکیل شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تخریب ساخت و سازهای غیرمجاز در باغات دزفول

تخریب ساخت و سازهای غیرمجاز در باغات دزفول