مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 20 آبان 1398 ساعت 09:132019-11-11سياسي

پاسـخ شهـــردار مینــاب به درگیری اش با یک خبرنگار


در پی اتفاقات روز گذشته و انتشار خبری مبنی بر سیلی زدن شهردار میناب به یکی از خبرنگاران، شهردار میناب با انتشار پیامی نسبت به این موضوع واکنش داد.

- ایسنا/هرمزگان در پی اتفاقات روز گذشته و انتشار خبری مبنی بر سیلی زدن شهردار میناب به یکی از خبرنگاران، شهردار میناب با انتشار پیامی نسبت به این موضوع واکنش داد.

در متن پیام سجاد سلطانی آمده است: در این فضای ناجوانمردانه رسانه ای ایجاد شده جهت تنویر افکار عمومی و همه ی آنهایی که به حق دغدغه کرامت انسان ها خصوصا خبرنگاران فهیم میهن عزیزمان را دارند، لازم دیدم شرح ماجرای روز گذشته 19 آلان، را صادقانه بگویم: ماجرا از این قرار بود که تعدادی از شهروندان گزارش دادند که کوچه های خاکی شان در مسیر مسیل ها و دره رودهای محلات شهر میناب بعد از بارندگی دیروز دچار آب گرفتگی شده است.

بگذریم که با توجه به اعلام بارندگی و بارش های پراکنده حسب وظیفه با نیروهای شهرداری،24ساعت مداوم در خیابان ها خصوصا بلوار امام برای پاکسازی بودیم؛خیابان اصلی شهر که پس از ده دقیقه بارش،سیلاب و خاک از کوه و کوهپایه های محله پاکوه سرازیر خیابان می شود.

دقیقا هنگام خروج از شهرداری آقای ابوالحسن زاهدی همکار سابقم در آموزش و پرورش، مدیر عامل یک شرکت تعاونی مسکن پر سر و صدا و مشاور رسانه ای فرماندار شهرستان که چند س


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پاسـخ شهـــردار مینــاب به درگیری اش با یک خبرنگار

پاسـخ شهـــردار مینــاب به درگیری اش با یک خبرنگار