مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 20 آبان 1398 ساعت 09:132019-11-11اقتصادي

ارتباط بین دانشگاه و صنعت برای تولید محصولات با کیفیت ضروری است


هماهنگی امور اقتصادی استانداری هرمزگان گفت: ارتباط بین دانشگاه و صنعت برای تولید محصولات با کیفیت و بازار پسند ضروری است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، ایرج حیدری ظهر دوشنبه در مراسم افتتاح نمایشگاه فرصت های ساخت داخل در بندرعباس بیان داشت: برگزاری نخستین نمایشگاه فرصت های ساخت داخل و رونق تولید در استان هرمزگان اقدام شایسته ای است که زمینه ساز ارتباط بیشتر دانشگاه، فعالان اقتصادی و صنعت خواهد شد.

وی با بیان اینکه ارتباط بین دانشگاه و صنعت برای تولید محصولات با کیفیت و بازار پسند ضروری است، خاطرنشان کرد: با توجه به استقرار گسترده صنایع در هرمزگان برگزاری نخستین نمایشگاه فرصت های ساخت داخل و رونق تولید زمینه برقراری ارتباط هرچه بیشتر صنایع و فعالان دانشگاهی را فراهم خواهد ساخت.

حیدری اظهارداشت: ارتباط دانشگاه و صنعت زمینه ساز توسعه و رشد بیشتر استان هرمزگان و حل شدن معضل بیکاری با ایجاد فرصت های جدید شغلی خواهد شد.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری هرمزگان تصریح کرد: تربیت نیروی انسانی ماهر دستاورد مهم ارتباط بین دانشگاه و صنعت خواهد بود و در شرایط کنونی با فراهم ساختن زیرساخت ها از معضل مدرک گرایی در جامعه باید دوری کنیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ارتباط بین دانشگاه و صنعت برای تولید محصولات با کیفیت ضروری است

ارتباط بین دانشگاه و صنعت برای تولید محصولات با کیفیت ضروری است