مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 20 آبان 1398 ساعت 08:512019-11-11اجتماعي

آغاز احداث جایگاه و محل نگهداری موقت برای دام های زلزله زدگان


رییس سازمان جهاد کشاورزی آذربایجان شرقی از آغاز احداث جایگاه و محل نگهداری موقت برای دام های زلزله زدگان شهرستان های میانه و سراب خبر داد.

- ایسنا/آذربایجان شرقی رییس سازمان جهاد کشاورزی آذربایجان شرقی از آغاز احداث جایگاه و محل نگهداری موقت برای دام های زلزله زدگان شهرستان های میانه و سراب خبر داد.

اکبر فتحی در حاشیه بازدید از روستای زلزله زده ورنکش بخش ترکمنچای شهرستان میانه درباره تلفات کشاورزی و دامداری زلزله آذربایجان شرقی گفت: بر اساس بررسی های انجام شده، بخشی که بیشترین خسارت را از این زلزله دیده است بخش کشاورزی بوده و بیشترین زیرمجموعه آسیب دیده از این بخش نیز دامداری ها بودند.

وی افزود: بر اساس آماری که به دست آوردیم، از میان دامداری های روستاهای مختلف بخش های زلزله زده، تا بحال نزدیک به یک هزار و 500 راس دام تلف شده اند که از این میزان یک هزار و صد راس دام سبک و 400 راس دام سنگین در اثر زلزله از بین رفته اند.

رییس سازمان جهادکشاورزی استان با بیان اینکه اتلاف دام های سبک و سنگین از یکسو و ویرانی جزیی و کلی دامداری ها از سوی دیگر مجموع خساراتی هستند که به دامدارهای بخش های زلزله زده وارد شده است، افزود: بیش از 500 واحد دامداری خسارت جدی از 40 تا 100 درصد دیده اند و به طور کلی از بین رفته اند و در این میان مشکلی که به وجو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آغاز احداث جایگاه و محل نگهداری موقت برای دام های زلزله زدگان

آغاز احداث جایگاه و محل نگهداری موقت برای دام های زلزله زدگان