مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 20 آبان 1398 ساعت 08:212019-11-11سياسي

نوروزی: انگ جناحی زدن به قوه قضاییه، فرار به جلو از اعترافات احتمالی «زم» است


زیر سؤال بردن برخوردهای قوه قضاییه با فساد از سوی رییس جمهور به دلیل هراس از برخی مسائل از جمله موضوع ثبت اموال و دارایی ها و اعترافات احتمالی است که روح الله زم در محاکماتش خواهد داشت.

- حجت الاسلام حسن نوروزی نماینده مردم رباط کریم در مجلس شورای اسلامی در گفت وگو با خبرنگار پارلمانی خبرگزاری فارس، با اشاره به صحبت های رییس جمهور در جمع مردم یزد گفت: زیر سؤال بردن اقدامات قوه قضاییه توسط رییس جمهور یک نوع فرافکنی و فرار به جلو است.

وی افزود: جناحی دانستن برخوردهای قوه قضاییه با مفاسد اقتصادی از سوی رییس جمهور و اینکه می گوید با کشاندن چند نفر به دادگاه نمی توان گفت که مبارزه با فساد اتفاق افتاده و انگ جناحی و سیاسی کاری زدن به این برخوردها توسط قوه قضاییه به این خاطر است که اگر روح الله زم اعترافاتی در جریان محاکماتش داشته باشد به آن انگ جناحی بزنند.

عضو فراکسیون روحانیت مجلس اظهار داشت: امروز محبوبیت آقای رییس جمهور در میان مردم به کمتر از 10 درصد رسیده و امروز رییس جمهور دچار یک پارادوکس شده و دست به فرافکنی می زند.

نوروزی خاطرنشان کرد: رؤسای قوای سه گانه در نشست هماهنگی سران قوا می توانند حرف هایشان را به یکدیگر بزنند و کشاندن حرف ها به رسانه ها باعث تشنج در میان جامعه و ملتهب کردن فضای عمومی می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نوروزی: انگ جناحی زدن به قوه قضاییه، فرار به جلو از اعترافات احتمالی «زم» است

نوروزی: انگ جناحی زدن به قوه قضاییه، فرار به جلو از اعترافات احتمالی «زم» است