مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 20 آبان 1398 ساعت 07:442019-11-11سياسي

برنامه تبادل دانشمندان جوان جهان اسلام اجرا می شود


دبیر علمی ششمین برنامه تبادل علم و فناوری از تاسیس مراکز عالی علمی مشترک و اقدام کشورهای جهان اسلام به منظور پیشبرد علم به صورت مشارکتی و تبادل دانشمندان جوان خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر به نقل از دانشگاه علوم پزشکی تهران، ششمین برنامه تبادل علم و فناوری step در محور سلامت، مردم و محیط زیست با حضور دانشمندان مسلمان به میزبانی دانشگاه علوم پزشکی تهران برگزار شد.

در این رویداد که با مشارکت دانشمندان برجسته، روسای دانشگاه ها، سازمان های حامی توسعه علم و فناوری و فعالان حوزه های گفتمان سازی و سیاستگذاری علم و فناوری برگزار شد، شرکت کنندگان علاوه بر به اشتراک گذاری دانش و تجربیات خود، به بحث و تبادل نظر در خصوص راهکارهای شکل گیری شبکه همکاری های علمی پیرامون مسائل کلیدی جهان اسلام پرداختند.

برنامه تبادل علم و فناوری (استپ) بستری است که توسط بنیاد علم و فناوری مصطفی (ص) سازمان یافته است تا شبکه ای علمی میان بازیگران عرصه علم، فناوری و نوآوری جهان اسلام را به شکل برگزاری رویدادهای بین المللی گسترش دهد و زمینه سازی برای تقویت همکاری علمی باشد.

دکتر محمد عبدالهی، استاد دانشگاه و دبیر علمی ششمین دوره استپ، با اشاره به نشست حوزه سلامت که به میزبانی دانشگاه علوم پزشکی تهران برگزار شد، گفت: تعداد جوایزی که ایرانیان امسال از


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برنامه تبادل دانشمندان جوان جهان اسلام اجرا می شود

برنامه تبادل دانشمندان جوان جهان اسلام اجرا می شود