مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 20 آبان 1398 ساعت 07:302019-11-11سياسي

ثبت اموال و دارایی نمایندگان در مجلس آغاز شد


سخنگوی هیات رییسه مجلس از آغاز ثبت اموال و دارایی نمایندگان در سامانه ثبت اموال و دارایی مقامات و مسئولان در مجلس خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، اسدالله عباسی در حاشیه آغاز به کار ستاد ثبت اموال و دارایی نمایندگان در مجلس در جمع خبرنگاران گفت: از قوه قضاییه و به ویژه رییس قوه تشکر می کنم که تعامل و همکاری خوبی با مجلس در راه اندازی سامانه ثبت احوال و دارایی مسئولان داشتند.

وی افزود: طرح ثبت اموال و دارایی مسئولان در مجلس به تصویب رسید و مراجع قضایی هم این مصوبه را ابلاغ کردند و نمایندگان مجلس همانطور که از ابتدا اعلام کرده بودند اموال و دارایی خود را در سامانه مذکور ثبت می کنند از امروز اموال خود را در این سامانه ثبت کردند.

عباسی خاطر نشان کرد: حدود 250 تا 300 هزار نفر از مسئولان مشمول قانون ثبت اموال و دارایی می شوند.

هر کسی که از تاریخ 23 دی 94 مسئولیتی گرفته است شامل این قانون است و موظف است اموال و دارایی خود را در این سامانه ثبت کند.

سخنگوی هیات رییسه مجلس اضافه کرد: از آنجایی که در سال آخر مجلس هستیم ابتدا اموال و دارایی های خود در سال ورودیمان به مجلس را ثبت می کنیم و سپس در 7 خرداد سال 99 یعنی زمان پایان مجلس دهم یک بار دیگر اموال و دارایی خود را در این سامانه ثبت کرده و به قوه قضاییه اعلام می کنیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ثبت اموال و دارایی نمایندگان در مجلس آغاز شد

ثبت اموال و دارایی نمایندگان در مجلس آغاز شد